niedziela, 12 września 2010

Squig Hopper, czyli gołodupiec i fajtłapa XD

To mój ulubiony model z armii OnG. Dlatego właśnie nie zastanawiałem się długo, który wybrać na prezent. Tak, bo ten model nie będzie stał w mojej gablotce. Gości on od niedawna u Kogoś innego ;)

Zawsze mnie rozbrajał ten oferma, który wskoczył na squiga w drugą stronę i ledwo się może na nim utrzymać. Chyba właśnie ten humor przyciągnął mnie do armii Orków i Goblinów.


Malowanie tego modelu bardzo mi się podobało . Kolory były częściowo zamawiane, bez wiedzy o rodzaju modelu. Mogłem sobie pozwolić na lekkie odejścia od standardów, chociaż nie chciałem łamać za bardzo schematów.

Myślę, że złote trzewiczki dają radę, a różowy squig nie razi. Skórkę dałem snotlingową, bo pojedynczy model lepiej się tak prezentuje. Szczególnie zadowolony jestem z kubraczka, fiolet potraktowany wielokrotnym czarnym washem dobrze się spisuje.


 Te porosty czekały na squigi wiele miesięcy...



 Pierwszy podpis na podstawce, wcześniej nie widziałem potrzeby.


Pozdrawiam,
red_gobbo

5 komentarzy:

  1. Genialny model. Jest właśnie tak jak napisałeś - to właśnie ten humor jest największym magnesem przyciągającym do O&G.

    Perfekcyjne malowanie, szczególnie cieniowanie skóry goblina. Klasa sama w sobie :)

    Jak malowałeś Squiga? To po prostu wash rzucony na biały pokład? Wygląda bardzo... eee... squigowo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki!

    Squig to rzeczywiście wash na goły biały podkład. Model aż sam się o to prosił. Dużo detali, zagłębień i fałdek. Oczywiście to nie jedna warstwa, ale cztery czerwonego i jedna pomarańczowego. Efekt w rzeczywistości lepszy niż na zdjęciach.

    Szkoda, że nie udało mi się uchwycić szaty goblina na zdjęciu. Również ciekawie wyszła... Chociaż może powinienem ostrzej ją podkreślić? Może następnym razem ;)

    Pozdrawiam,
    red_gobbo

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna figurka! :P Co tu dużo mówić... przed taką dupą nie ma ucieczki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne przejścia między kolorami na skórze goblina ,squig wygląda bardzo fajnie :). Ale mogłeś płaszcz goblina trochę bardziej rozjaśnić. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten model jest naprawdę uroczy. Świetne malowanie. Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń