niedziela, 11 marca 2012

Przynudzanie red_gobbo

Ostatnie trzy tygodnie minęły pod nieco innym tematem niż modele, ale mam nadzieję odwrócić ten trend. Na warsztacie mam teraz Isabellę oraz garstkę Blood Angels, ale nie wiadomo jak się to skończy. Mój głód malowania jest przeogromny, ale lenistwo jeszcze większe :)

No i mam też nową zabawkę (wypożyczoną, ale zawsze)...


Wiadomo, całe to tłumaczenie jest bardziej dla mnie, niż dla Was. Przecież interesują Was tylko ładne obrazki. I właśnie dlatego chciałem się za siebie wziąć. Tzn. za obrazki właśnie. W tym celu wypożyczyłem rzeczoną zabawkę i rozpocząłem z nią eksperymenty.


Nie jestem żadnym ekspertem i nie zamierzam takiego udawać. Foty cykam na chybił-trafił, skupiając się głównie na wycelowaniu obiektywu i wciśnięciu spustu bez poruszenia aparatem. Ot i cała moja wiedza. A wyniki są takie:


Nocą - podwójne oświetlenie + lampa
Za dnia - zero doświetlania + lampa
Fota grupowa wyszła chyba lepiej niż ostatnia:



A co teraz przekładam na biurku? Kończę zaległą figurkę lutową (wstydząc się jednocześnie za brak marcowej) oraz pastwię się nad Space Marines.

Badab Black wash vs Merchite Red basecoat

Jedna z pierwszych warstw.

Końcowe warstwy czarnego i różowego.

Pozdrawiam,
red_gobbo

4 komentarze:

  1. Widzę ze nie tylko ja mam taki problem :D
    ALe ja ostatnio jakoś w ogóle motywacji nie mam :D
    Może ty masz jakiś sposób red ???
    Fajna zabawka robi dobre fotki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam w głowie jeden pomysł, aby zmotywować więcej osób... Ale do tego trzeba by się trochę zgadać. Ogólnie na mnie działają:
    1. krótkookresowe cele (np. pomaluję 3 modele Blood Angels)
    2. zmiana modeli do malowania (orki-BA-gobliny fantasy-orki40K-...)
    3. wstyd, że ktoś inny tyle pomalował a ja nic :(

    Cieszę się, że widać (?) różnice w fotach. Będę musiał jakoś się przypodobać pożyczającemu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Do Mechrite Reda polecam wash z Leviathan Purple zamiast Badab Black :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Leviathan Purple świetnie się spisuje w tej robocie! Dzięki Maniex za poradkę.

    OdpowiedzUsuń