sobota, 10 lipca 2010

GOB Budowniczy - Ork Nobz


Jak widzicie, ostatnio mam więcej weny do sklejania niż do malowania. Tak chyba zadziałało zrobienie porządku w dawnej biblioteczce, w 2/3 przerobionej teraz na witrynę z figurkami =]

Modele teraz prezentowane to połączenie kilku zestawów figurek: Nobów z AoBR (a w zasadzie ich dwóch kompletów), metalowego Noba, jednego z regimentowego pudła oraz zestawu wieloczęściowych Nobów.


Przy sklejaniu tych figurek kierowałem się dwoma zasadami - chciałem jak najbardziej zróżnicować wygląd Burszujów, a z drugiej strony chciałem, aby wszystkie modele były grywalne i tworzyły kompletny oddział. Na szczęście te zasady w dużej mierze ze sobą współgrają, gdyż najlepiej aby każdy model w oddziale był unikatowo wyposażony - pozwala to na wykorzystanie zasady lokowania obrażeń ;) Oczywiście potrzebowałem jeszcze kilku Nobów jako przywódców poszczególnych oddziałów Boyzów. Tutaj właśnie trzeba było wykazać się największą inwencją. Jak pewnie wiecie, jedyną słuszną konfiguracją dla Noba w oddziale jest Power Klaw oraz Boss Pole.

5x Power Klaw + Boss Pole (jeden z opcjonalnym 'eavy Armor)
1x Power Klaw + 'eavy Armor

Cybork Body, ale liczy się jak PK

Modele z pudła Nobów mają kawałek dodatkowej zbroi do doklejenia pomiędzy naramiennikami.
Dodatkowo oklejone bicepsy :)


Innowacyjne wykorzystanie naramiennika


Metalowy dostał nawet kawałek z Killa Kan




Ammo Runt z zestawu Lootas

Waaagh! Banner - samoróbka z części od Dredda 
Mimo skrócenia proporca i obciążenia podstawki, model łatwo się przewraca

Pozdrawiam,
red_gobbo

1 komentarz: