czwartek, 16 sierpnia 2012

FREE painted mini for you!!! plus red_gobbo blog goes english!

Tak, tak. Nie mylicie się. Nadszedł już ten czas, aby przejść na drugi język. Nie martwcie się, język polski pozostanie pierwszym. Ale z uwagi na coraz częstsze wizyty gości spoza cudownego kraju międzyrzecza Odry i Bugu wprowadzę komentarz również i po angielsku. Jest to trend prowadzony przez innych blogerów figurkowych i jego podjęcie przeze mnie przysłuży się nam wszystkim.

Oh yes, the time has come to include english as the secondary narrative to the blog. I will contiune to use polish, but there will be english as well. This trend was introduced by my fellow miniature bloggers and my implementation will only serve good for us all.


Nadszedł również czas podsumowań. Blog red_gobbo to ponad setka wpisów, przeszło 2,5 roku działania i 40 000 odsłon. I to właśnie ta liczba podyktuje tematykę świętowania.Wybrany przeze mnie model z Warhammera 40K zostanie wymalowany w moim najlepszym wykonaniu i zostanie przesłany do któregoś z Was! Zasady? Każdy obserwator ma szansę zostać wylosowany. Ten kto skomentuje ten post otrzyma drugą szansę. Czyli ukryci podglądacze się zapisują (mam nadzieję przekroczyć 40 obserwatorów), a aktywni czytelnicy postują :)

The time for a sum up has come as well. red_gobbo blog constitutes of over one hundred posts, more than two and a half years of operation and 40 000 views. And this number will give the theme to our fest. A figure from Warhammer 40K range will be chosen and painted by me in my outmost style. Than it will be shipped to one of You! Rules? Every subscriber has a chance to be drawn. The second chance will be granted to everybody who comments this post. So lurkers are subscribing (I hope to get over 40 Subs) and active readers are posting now :)

Co to za model? Przeglądałem moje skarby i zastanawiałem się nad tym jakiś czas. Postanowiłem wybrać coś, co mogłoby ozdobić półkę niekoniecznie wielkiego zapaleńca 40K czy figurek w ogóle. Być może będzie to jedyny model w kolekcji zwycięzcy. Mój wybór padł na Phoenix Lorda - Maugan Ra. Nie zdecydowałem jeszcze o jego kolorystyce, więc śmiało możecie dawać swoje pomysły.

Which model will it be? I was looking through my trasure chest and thinking about it for quite some time. I have decided to choose something, that would look good on a shelf of somebody who is not necessarily a big fan of 40K or miniatures at all. Maybe it will be the only model in winner's collection. I have chosen Phoenix Lord Maugan Ra. I am not decided on the color scheme for him yet, so comments are wellcome.


Dla tych nie w temacie, to będzie ten koleś. | For those not familiar, it will be this guy.

Pozdrawiam | Best regards,
red_gobbo

15 komentarzy:

  1. wow!

    widze, ze dwujezycznosc satje sie popularna na blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też przez pewien czas pisałem dwujęzycznie, ale z lenistwa porzuciłem ten proceder :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. to jest nie fair, ja po 3czy 4 latach mam 11k wizyt :P ale ok, liczni założyłem półtora roku temu...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie fair to jest to, że nikt prawie nie chce wymalowanego przeze mnie modelu. Nawet za darmo :( Spodziewałem się większego odzewu, ale poczeka się...

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł z tym losowaniem:D Figurka wymalowana przez Ciebie to antyk:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakub, jeden komentarz wystarczy. Każdy może mieć max 2 szanse, jedną z komentarzy i drugą za zapisanie się do bloga. Zapraszam do tego drugiego, bo Cię tam jeszcze nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hehe ok:D Źle zrozumiałem:P

    OdpowiedzUsuń
  8. A jak się zapisać ,bo nie widzę:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Z prawej strony, pod tematami masz segment z avatarkami już obserwujących. Nad nim powinien być niebieski guzik "Dołącz się do tej witryny". Zapewne przyda Ci się założyć konto google, ale dzięki temu będziesz mógł obserwować tego i inne blogi i nic Ci nie umknie i nie będzie już sytuacji typu "Dawno mnie tu nie było".

    OdpowiedzUsuń
  10. Może warto było by pisać po Angielsku innym kolorem? Wtedy nie zlewał by się tak z Polskim.

    OdpowiedzUsuń
  11. @Fanir: dobry pomysł, sprawdź najnowszy wpis. Poprawiłem go pod tym względem.

    @MoL: teraz to już prawie 42K :)

    Dziękuję Wam wszystkim, że jednak coś tu czytacie i się udzielacie. Przecież to wszystko dla Was.

    OdpowiedzUsuń
  12. Awesome thanks for doing this

    OdpowiedzUsuń
  13. Też się dołączę :)

    PS. możesz zdradzić skąd tło wziąłeś pod tą figurkę z losowania?

    OdpowiedzUsuń