poniedziałek, 7 grudnia 2009

I co ja robię tu?

Witajcie,

Nie ma się co przedstawiać, bo te zabłąkane dusze, które tu trafiają i tak mnie znają ;)

Blog ma traktować o tym co lubię najbardziej, czyli o planszówkach i figurkach. Nie będę mówił o nowościach ze świata planszówek, bo to już znacie z innych stron (z braku laku polecam Games Fanatic). Celowo też napisałem, że będzie o figurkach, a nie o grach bitewnych, bo bardziej interesuje mnie modelarska część hobby niż granie (głównie z powodu braku sklejonej/pomalowanej armii), a okazjonalnego Mordheima można od biedy uznać za planszówkę ;)

Znajdziecie tu więc (mam nadzieję, że już niebawem) moje własne przemyślenia na temat gier czy rozegranych partii, ciekawe/przydatne hałsrulsy czy inne dywagacje na planszówkowy temat. Oraz moje projekty figurkowe wraz z poradami, jak być tak kiepskim jak ja :)

Do dzieła więc! (element autozachęcania)
red_gobbo vel marian

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz