piątek, 26 lutego 2010

Szczurki Albinoski

Skończyłem malować oddział Skaveńskich Clanratów na zamówienie.

Oto jego konfiguracja: 25 6ed. Clanratów z białym futerkiem, zielony pancerz, bez tarcz i bez podstawek i bez skrobania (chociaż nie mogłem się powstrzymać). Jak patrzę na całość, to trochę szkoda mi się z nimi rozstawać ;) No ale taka była umowa.

A teraz do zdjątek:

Skaven Albinos Clanrats by red_gobbo

Skaven Albinos Clanrats by red_gobbo

Skaven Albinos Clanrats by red_gobbo

Skaven Albinos Clanrats by red_gobbo

Skaven Albinos Clanrats by red_gobbo

Skaven Albinos Clanrats by red_gobbo

Skaven Albinos Clanrats by red_gobbo

Skaven Albinos Clanrats by red_gobbo

Skaven Albinos Clanrats by red_gobbo

Skaven Albinos Clanrats by red_gobbo

Pozdrawiam,
red_gobbo

3 komentarze:

  1. Bardzo fajne szczury - wszystko do siebie pasuje, kolorystyka skaveńska i zachowana na każdym modelu. Bardzo przyjemna dla oka całość, a i każdy z osobna się dobrze prezentuje.

    Też by mi było szkoda się rozstawać z takimi szczurkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby jeszcze szczurki miały podstawki... :) Ale cóż, nasz klient nasz pan.

    Czekamy na kolejne wpisy!

    PS Gobbo, w jaki sposób robisz te pół-niebieskie tło? Jakim aparatem fotografujesz? Z lampą czy bez? Jakie masz ustawienia ISO? Walisz makro? Taki gąszcz pytań :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Na początku myślałem, że te wszystkie zdjęcia z gradientem to fotoszopki. Ale nie tak łatwo to by było zrobić i były za dobre.

    Zdjęcia figurek robię przede wszystkim z użyciem trybu MAKRO. Mój aparat to kieszonkowy Sony (ma już ze 3-4 lata), ale według mnie daje radę.

    Tło, to wydrukowany w foto studio gradient. Gradient jest cyianowy (Cmyk) i taki właśnie polecam, bo inna farba w drukarce 4kolorowej Ci się nie wmiesza. Mój gradient nie jest taki płynny w rzeczywistości, ale MAKRO rozmywa tła więc jest idealny. Mam dwa: A4 i A3 do zdjęć grupowych ;)

    Polecam i pozdrawiam,
    red_gobbo

    OdpowiedzUsuń