czwartek, 6 maja 2010

Zagubiony Orczy Update

W tak zwanym międzyczasie, pracowałem sobie troszkę nad figurkami, cykałem zdjęcia, ale nie mogłem się jakośc zebrac do wrzucenia ich na bloga.

Teraz chyba nadszedł na to czas. Zapraszam do fotorelacji!

Po sklejeniu Stormboyz, oraz Sanguinary Guard sprawdziłem sobie ich wielkości. Teraz i Wy możecie je porównać:


Zestawy całkiem podobne pod względem ilości modeli, wielkości, ceny, frajdy ze sklejania. Malowanie jeszcze ocenię, ale mam wrażenie, że również podobnie. Może z lekkim wskazaniem na Aniołki, ale to chyba dlatego, że są takie inne i że nie są zielone ;)


Zmontowałem również Burna Boyz:


Głowy dostaną po malowaniu - nie dostałbym się z pędzlem do koszulek. Bardzo fajne, zamaskowane mordki :)


Odpowiednia ilość szczegółów aby rozróżnić modele między sobą, ale nie zbyt wielka, aby wydłużyć malowanie. Skrobania więcej niż przy Stormboyz - ale wiadomo, to troszkę starszy zestaw.


...oraz Lootas:


Naprawdę dużo szczegółów, ale widoczne tylko przy spojrzeniu z bliska. Przy takich samych pozach, modele na stole wyglądają bardzo podobnie.


Udało mi się tak je złożyć, że ciałka nie są wklejony w ręce i stelaże. Dzięki temu nie wyglądają jakby były w częściach, a przy malowaniu, będę miał swobodny dostęp.


W malowaniu niewiele postępów, ale zawsze coś. Zrobiłem podstawki i zacząłem malowanie kilku orkasom:


Na razie są to podstawowe kolory (po jednej warstwie) oraz skóra zrobiona na cacy. Do tego jeszcze zaczęci załoganci do ciężarówy:


Pozdrawiam,
red_gobbo

4 komentarze:

  1. Nie no, jednak wziąłeś się do pracy. Nie taki zakupoholik jak się wydawało :) Ja totalnie nie mam nastroju na WH40k chwilowo, drewno zwyciężyło nad metalem ;) i to dosłownie.

    Orkowie super, strasznie fajne te modele. Burna Boyz i Lootas zawsze mi się podobali. Skóra orków bardzo fajnie zrobiona, dość jasny kolor, ale dobrze się komponuje z resztą. Tak trzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekamy na dalsze prace. Bardzo jestem ciekaw bladzi w Twoim wykonaniu Gobbo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłbyś napisać jak uzyskujesz taką zieleń skóry :) ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jasne, że mogę :) Pisałem o moich rozterkach na temat tego koloru już wcześniej: http://redgobbo.blogspot.com/2010/04/bad-moonz-test-boyz.html

    Ogólnie jest to Catachan Green, potraktowany washem Thrakka Green, a potem highlight z Camo Green.

    OdpowiedzUsuń